Foto

Foto

Pages - Menu

zondag 2 februari 2014

Nieuwigheden over GTA 5

Mijn favoriete spel is echt wel GTA.

Vandaag was ik aan het spelen, en iedereen was aan het cheaten! Dit is toch ni normaal, Rockstar zou ze allemaal moeten bannen!



Hallo iedereen vandaag heb ik nog wat op Gta 5 online gespeeld ik moet zeggen ik ben zot op GTA 5 online alleen spijtig dat er nog wat cheats in zitten of glitch's, maar voor de rest is het een top game en de story ziet er ook goed uit! Als jullie iets willen weten over GTA 5 online kunt jullie altijd een bericht achter laten.



yes en weer een dlc gratis voor valentijn Rockstar Games zijn de beste in games maken!
http://rsg.ms/LS



Amai net online gespeeld het was weer de dag van de campers lachen. En dit ben ik vandaag tegen gekomen online een ufo lachen.



 


The Business Update for GTA Online is coming March 4th:

yes weer een nieuwe dlc update.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten