Foto

Foto

Pages - Menu

donderdag 6 februari 2014

Indoor Karting



Mijn droom is voor Ferrari rijden alleen dat gaat niet gemakkelijk zijn! Ik ben nu al 27 j ik hoop dat ik mijn droom ook kan waar maken bij Ferrari!

Ik mag vanaf dit jaar gaan indoor karten, ik hoop dat ik van mijn droom realiteit kan waarmaken. Maar momenteel ben ik nog niet zo ver. Ik ben momenteel alles aan het mogelijk maken om dit te verwezenlijken.
Dus niet ver van nu zal ik inderdaad beginnen met indoor karten, eindelijk komt mijn droom waar/                  
 Deze week mijn planning is gaan maken voor indoor karten, ik ga zo blij zijn dat ik kan gaan indoor karten kan niet meer wachten!

Vrijdag is het zo ver dan beging ik met  indoor karten ik ben zo blij.

Vandaag ga ik voor den eerste keer karting doen. Ik hoop dat het goed mee valt wand het zal zwaar zijn.dus duimen voor mij!

Vanaf deze week ga ik elke keer 1 keer per week karting doen dat is gewoon  kei goed voor mij!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten